Asociacijos tikslai

Asociacijos veikloje vadovaujamės trimis tikslais:

1. Didesnis Lietuvos bankininkystės sektoriaus skaidrumas, atvirumas.

Ar nemanote, kad Lietuvoje bankų konkurencija per maža, o esantys bankai veikia ne visuomet skaidriai ir sąžiningai? Asociacija nori, kad tarp dabar Lietuvoje veikiančių reali konkurencija padidėtų, o taip pat ją skatintų potencialūs nauji Lietuvoje galintys steigtis bankinių paslaugų rinkos žaidėjai (tiek vietiniai, tiek iš užsienio).

Kuo daugiau ir kuo įvairesni bankai Lietuvoje - tuo geresnės vartotojo pasirinkimo galimybės.

2. Lietuvos bankinių paslaugų rinkos vartotojų išsilavinimo lygio kėlimas.

Norime, kad kiekvienas bankų klientas galėtų pasirinkti banko siūlomą produktą visiškai sąmoningai, suvokdamas ir galimybes, ir rizikas. Lietuvoje neturi pasikartoti žlugusio banko SNORAS istorija, kai indėlių sertifikatai dėl vartotojų nežinojimo ir galimų banko nesąžiningų veiksmų atnešė skriaudą ne vienam šio banko klientui.

3. Lygiateisio bankinių paslaugų tiekėjų (bankų) ir vartotojų (bankų kliento) dialogo bei bendradarbiavimo skatinimas.

Ar nemanote, kad bankų ir jų klientų tarpusavio santykių "svarstyklės" yra gerokai per smarkiai "pakrypusios" bankų interesų pusėn?

Mes siekiame, kad bankas ir klientas realiai taptų lygiaverčiais partneriais net pasirašant sudėtingiausius tarpusavio santykius įtvirtinančius dokumentus. Klientas, kaip šiuo metu silpnesnė pusė, turi būti apgintas nuo galimo banko dominavimo sukeliamų pasekmių.